torsdag 26. januar 2012

Studentperiode uke 4 - uke 7

Vi er to studenter fra høyskolen i Oslo og Akershus som er så heldig å ha vår praksisperiode her på Nydalen V.G.S
Vi har planlagt 3 forskjellige oppgaver; en kulltegningsoppgave av en organisk form, en Pop Art oppgave og en Sketchup oppgave.

Vi gleder oss :-)
Christina og Hanne

Elevene fikk en mellomoppgave i Photoshop; 'lage vann i gata'


Magnus: Jeg lagte vann , gate og regn til sammen en bilde


Linda:


Her har jeg redigert et bilde. Jeg har satt sammen 2 bilder i ett. Det ene bilde er selve bygningene og gata. Bilde nummer 2 er vannet som kommer innover. Det jeg gjorde var og først sette inn bildet av gata og bygningene, så la jeg inn et sånn usynligetmur på en måte. Så la jeg vann bildet over så tok jeg vekk vann der jeg ikke ville ha. og i steden for å bruke viskelær så tok jeg en pensel og det ble ikke hvitt men det ble bygninen som jeg hadde lagt til før.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar