mandag 12. mars 2012

Skrift komposisjon

I denne oppgaven har elevene brukt bokstaver som et visuelt virkemiddel. Bokstavene har ingen annen betydning enn å fungere som form.
Fritt valg av bokstaver og komposisjon.



Magnus:



Jeg har funnet forskjellinge brusher på internett. Jeg har plassert brusher på forskjellige steder.  "M" er laget "3D".  M er plassert i forskjellige vinkler.

Linda:

Denne oppgaven synes jeg var morsom. Grunnen til det er at jeg kan leke med farger og bokstaver. Finne ut om hva som er best eller hva som ikke passer så bra sammen. Grunnen til at jeg valgte disse bokstavene er fordi jeg synes de er fine og de er mine favorittbokstaver. Jeg valgte disse fargene fordi jeg syns de passer bra sammen.

Her er det første bilde uten farger.


Dette er bildet halvferdig.



Dette er det ferdige bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar